PRESSEMEDDELELSE – Banebrydende tøjkoncept til træning og konkurrence nu i Danmark.

PRESSEMEDDELELSE

Godt nyt til triathlon-, løbe-, cykel- og svømmefolket!

Banebrydende tøjkoncept til træning og konkurrence nu i Danmark.

TAYMORY er et hastigt voksende sportsbrand inden for triathlon / svømning, cykling og løb som kvalitetesmæssigt kan måle sig med de dyreste sportsbrands, men som ikke koster mere end det, motionisten betaler for de standardvarer, man kan købe i handlen i dag, og så kan man endda selv bestemme det visuelle design, helt ned til mindste detalje.

TAYMORY designes og produceres i Europa, nærmere betegnet i Mataro lide uden for Barcelona og er grundlagt af elitesportsfolk på topniveau. TAYMORY sælges i dag i mere end 30 lande. Det afspejler sig i listen af ambassadører af internationale professionelle idrætsudøvere, som er meget omfattende bestående af alt fra verdensmestre til olympiske deltagere indenfor triathlon.

TAYMORY er dog ikke kun udstyr og beklædning til eliten, men også til motionisten som ikke ønsker at gå på kompromis. Udover at design og kvalitet er i top, så er der fokuseret rigtig meget på funktionalitet og formål, så elementer som stofkvaliteten eksemplvis ikke optager vand så let og tørrer meget hurtigt, samtidig med at det giver en bedre opdrift, når man svømmer. Disse fordele er dog ikke kun forbeholdt triatleter, men også løbere og cyklister vil nyde godt af den måde TAYMORY er tænkt og fremstillet på”, udtaler Frank Jensen.

“Hvis man selv ønsker at bestemme det visuelle design af trænings- og konkurrencetøjet med farver, logos og tekst, så skal man blot væbne sig med en smule tålmodighed, da leveringstiden er 6 uger og man skal minimum bestille 6 dele af hver model. Dog uden at det koster mere”, forklarer Frank Jensen, managing partner i gear4training, som er enedistributør af TAYMORY i Danmark og Sverige og fortsætter, “TAYMORY vil blive markedsført gennem specialhandlen inden for sport og træning, men vi vil selv proaktivt drive en omfattende presales- og rådgivningsaktivitet over mod klubberne, hvor alle leveringer vi blive foretaget gennem udvalgte sportsbutikker.”

gear4training har indgået et tæt samarbejde med JULEMÆRKEFONDEN, der udover en direkte sponsorstøtte også vil bestå af nogle større fælles projekter, som vil blive offentliggjort først i det nye år.

JULEMÆRKEFONDEN er en værdig sag og en organisation som har brug for al den hjælp og støtte, de kan få i deres arbejde med at hjælpe børn som trænger til sparring og støtte. Vi bidrager selvfølgelig med direkte støtte, men har også valgt af engagere os og deltage aktivt i projekter sammen med JULEMÆRKEFONDEN, som forhåbentlig også vil være med til at hjælpe dem til fortsat at kunne gøre en stor forskel for børn og unge i fremtiden”, forklarer Frank Jensen.

For mere information, kontakt Frank Jensen på frank.jensen@gear4training.com  eller ring på  53 88 18 82.

Hjemmesider:

www.taymory.dk                            www.gear4training.com

Screen Shot 2015-12-18 at 18.19.00                   Screen Shot 2015-12-18 at 18.20.05

2016-11-26T17:58:36+00:00 december 18th, 2015|Generelt, Nyt fra Taymory Danmark|